Beröm

Fick en massa beröm på jobbet idag och det är ju alltid lika roligt att höra att man gör ett bra jobb! ;)

Haft en händelserik dag kan man säga så den har gått jätte snabbt! Fixat med en massa papper här hemma och tänkte snart ta mig något att äta.

Imorgon är det seminarie som gäller så det blir plugg hela kvällen för min del. Men mig gör det ingenting! ;) Samåkning alla tre imorrn kanske? Det hade blivit bra tycker jag :) Imorrn ska vi skriva pararbete också så lycka till, till oss! :) Seminarie imorrn på 4 personer kan ju bli intressant?!

ne nu kallar plugget. Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu