Fredagsmys ensam..

Idag åkte jag upp till skolan själv vilket var dock helt meningslöst, som vanligt när jag kör ensam men sådant vet man ju aldrig tyvärr.

När man kom hem så ställde jag bilen & gick ner till jobbet där jag skulle vara i tre timmar till innan min helg kunde infinna sig ;)

Har hunnit med en storstädning av lägenheten & har precis satt mig ner.. När jag höll på att dammsuga i det sista rummet så höll hjärtat på att stanna. Det stod någon i lägenheten rätt som de var:p Det var grannen som undrade om vi hade sett deras katt något idag.. Dock så hade jag ju öppet men fy tusan vad rädd jag blev ;p

Nu är jag iallafall färdig för idol som jag tänkte kika på lite grann. Körde in J & A innan till staun.. Så blir nog hämtning med sedan skulle jag gissa på ;) Nehe, fortsatt fredagsmys i soffan. Frågan är om det blir chips eller frukt? Båda finns framme nämligen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu