Freedagsmys!!

Äntligen freeedag & lite fredagsmys! ;)

Var uppe i Kalmar en väldigt kort visit idag.. Föreläsning på typ en timme vilket resulterade i att det var väldigt onödigt kan jag tycka. Men sådant vet man ju aldrig innan som sagt var..

Lunchat med min kära sambo som nu har stuckit iväg till en vän.. Igår var verkligen helmysigt när man inte sett varandra på nästan hela veckan.. Blev ett varmt skumbad sedan mys i soffan & renbäddad säng för att sedan gotta ner sig tillsammans och ha de såå mysigt! :)

Härligt att vakna upp med någon som håller om en!
Jag älskar dig så mycket Jim!


Just nu är det massa filmer på g. Ska kolla färdigt på en av dom och sedan ska jag försöka plugga lite.. En bok ska vara utläst tills på måndag så det får nog bli lite läsning i helgen! :)

Men ikväll är det freeedagsmys som gäller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu