Kalmardag & Ikea..

Jag är helt fel om dagarna tycker jag.. Idag har det varit heldag i Kalmar med föreläsning och sedan grupparbete.. På lunchen åkte jag, Jim & Sandra ut till ikea och käkade lite :) Idag blev det isterband med stuvad potatis =)

Sedan jobbade vi på bra och vi blev klara ganska snabbt! Ska fixa min individuella uppgift ikväll tänkte jag så man slipper den saken iallafall! På fredag är det redan ny kurs och allt! :)

Imorgon blir det därför jobb heela långa dagen! :) Ska ha en 5 & 6a helt själv så jag undrar hur det ska gå!;p Önska mig lycka till ;) ;p

Nu ska jag ringa lite & sen blir det plugg! En massa födelsedagar är dessutom också på gång nu! Puss & Kram vi syns på stan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu