lördagsfrukost

med frallor kom A med imorse.. Börjar bli tradition det här! ;)

Jag känner mig dock inte så utvilad. När jag skulle damma bakom gardinen i köksfönstret igår så böjde jag mig ner och fick blompinnen i ögat. Härligt :p Kunde inte öppna ögat imorse och det svider som fan. Är man klantig så är man ju liksom :P

Jag har nyss duschat och ska fixa mig iordning för en runda på stan & lunch med S idag :) Det ska bli trevligt..

När jag stod i duschen funderade jag på detta med praktik, börjar bli mer och mer osäker nu.. Ska man önska någon annanstans? Jag är lite förvirrad. Får prata med S om det idag och se vad hon har att säga om de! ;)

Ha en trevlig löördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu