Måndag & ny vecka.

Som vanligt igår så fick jag någon endagars förkylning. Det bara kom i lördagskväll nämligen sen höll det i sig hela dagen igår och försvann imorse. Vilket var skönt då jag hade redovisning i förmiddags! Men det gick nog rätt bra tror jag! :) Jag var ensam tillsammans med dom som gick mot högstadie och gymnasie..

Igår var det soffmys större delen av dagen! Kollade film & pluggade.. Sedan tog vi oss in till stan för att äta kinabuffé.. Otroligt gott som alltid! ;)

Ensam mamma söker premiär
samtidigt som man pluggade och sen kikade vi lite på Mamma Mia, dock tyckte inte Jim om den lika mycket som mig. Han tyckte de va världens drygaste film tror jag han sa:p Så är det att ha en pojkvän ;)

Jag har hämtat ut min tenta som jag äntligen fick godkänt i =) Känns så jäkla bra!!

På hemvägen från Kalmar stannade vi till hos svärmor för att kolla in jultidningarna & hälsa på! Blev lite fika och svampplockning på hemvägen och vi hittade faktiskt ganska mycket. Så trattisarna är på torkning och de vanliga ska stekas ikväll! ;) Tvättmaskinen är igång, disken är tagen & dammsugaren har varit igång här också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu