Nya utmaningar

och ny vecka.. Sista måndagen i september tillochmed..

Själv började man veckan i älskade Nättrabyskolan med härliga elever
och fortsatte till fritids på ett annat ställe som inte var lika lugnt. Men jag & vikarien fixade det kanon bra tyckte jag! Alla barnen försvann som tusan så tillslut så stod hon och jag där utan ett enda barn en kvart innan vi slutade :p

Min vecka kommer bli fortsatt bra eftersom imorgon är det skola som gäller igen och då ska jag agera personlig assistent. Ska bli väldigt intressant & roligt tycker jag! ;) En massa utmaningar kommer man få imorrn. Jag längtar redan!

Jag älskar mitt jobb när jag får vara i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu