skoldag..

Haft en etta under förmiddagen & sexorna på eftermiddagen.. Det är stor skillad men väldigt väldigt roligt =) Nu längtar man bara tills man får ut och jobba som lärare säger jag bara.. Shit vad roligt det är och man går ut med ett leende på läpparna varje gång! =) Grymt härliga elever & härlig personal..

Blev stängning på fritids sedan så det blev lång dag för mig! :)

Har hunnit med att bada, tagit tvätten diskat, handlat och ska försöka hinna med att baka pannkakor också innan kvällen är slut:p Undra om jag hinner.. Behöver lägga in mitt arbete kanske med och mejla en grej också.. Massor att göra som vanligt..

Pratat med mormor & halvkikar på idol också! Nehe nu ska jag göra lite mer nyttan här hemma ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu