Cancerängel


Och det betyder en ny jobbvecka och veckan började super bra med två nya arbetskamrater.. Denna vecka kommer bli grymmare än förra då det verkligen var super tråkigt. Lite barn och lite tråkigt med en arbetskamrat som inte är så rolig att jobba med:p Jag har dessutom köpt en jätte fin cancerängel idag av tjejen på jobbet.. Hela kostnaden går till cancerforskning. Den ska jag sätta i en fin kedja och använda flitigt.

Så här ser dom ut, dock är min lite annorlunda ;)

Synd att jag inte får jobba med tjejerna framöver bara men jag kommer säkert få det bra på det nya stället också :) Åh, jag längtar faktiskt lite nu.. Jag är sugen på att börja plugga lite igen ;o) Det är ju så roligt att få läsa och lära sig nya saker hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu