Dagen i skolan..

En heldag i skolan & då gäller det att vara på topp.. Det har varit jätte roligt och gått super bra allting men som vanligt i skolans värld så händer det mycket..

Jag har planerat och donat och känner mig ganska nöjd faktiskt ;)

Under födelsedagen igår tog vi det faktiskt relativt lugnt och bara slöade här hemma.. Lördagen tog kål på en :P Det märks att man inte är 18 längre ;) haha..

Slutade tidigt idag, vilket är super skönt men jag har inte gjort någonting ännu och det känns lite jobbigt.. Jag har inte gjort något välbehövligt på ett par timmar nu.. Det är ju alltid skönt att ligga i fas med allting så kanske ska börja lite med något iallafall? Så att man kan känna sig lite nöjd över sig själv när man går till sängs iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu