Det är ingen vanlig dag för...

det är Jims födelsedag... Hurra, Hurra, Hurra!


Denna bilden togs för ett par år sedan hemma hos Sandra & Stoffe precis när vi hade blivit tillsammans.. Alltså för ungefär 5,5 år sedan.. Jag älskar dig! ♥

Kvällen igår blev lyckad tycker jag allt och vi har typ en hel smörgåstårta över.. :P Men det blir mat i flera dagar framöver istället! ;)

Jim tror jag också är nöjd över kvällen och gästerna som kom.. En lyckad kväll alltså ;) Idag blir det planering inför kommande läsåret.. Jag har att göra vill jag lova.. Eventuellt ska vi också kolla på en bil.

Hoppas ni får en mysig söndag & ta hand om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu