En söndag hos putte & svampletning

Det blev en lugn förmiddag på Gamla Dalbyvägen och pyssel av lite allt möjligt här hemma..

Jag åkte sen mot Putte för att umgås och fika lite med sis och honom.. En trevlig eftermiddag tillsammans hade vi och det måste vi göra om :)

Dock en något gammal bild jag letade fram..

Sedan begav vi oss ut på svampjakt och jag kan tala om att jag är helt myggäten hela jag.. Inte mysigt alls. Men vi fick ju svamp iallafall. En runda hos Pär & Tesse också fick det bli eftersom J vägrade att åka ända upp till skogarna om vi inte ens skulle spela bingo. Ja, dessa karlar..

Imorgon är det åter måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu