Frukost hemma hos Kim

Imorse var jag ute på långprommis emellan regnskurarna. Sedan tog jag en dusch för att sedan sticka in till stan och lämna in telefonen och sen köpte jag med mig lite frallor och gick upp till Kim som nyss hade kommit upp ur sängen ;)

Åt lite frallor och snackade lite skit. Trevligt hade vi..♥ Sedan fick jag snällt bege mig till jobbet för att ha enda stängningen denna veckan så det känns skönt att den redan är avklarad :)

Det var två som vabbade idag men jag och den andra tjejen fixade det kanon. Så vi har spelat spel och jag har åkt snowboard på playstationet och sedan har vi lekt kurragömma och charader :) En bra dag alltså..

Nu har vi ätit lite rester från gårdagens grill och det gick ner idag med :) Snart bär det av bort till Pär & Tesse en liten runda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu