Grymhet

haft lite middagsgäster på besök.. Trevligt och det blev chili till middag :)

När jag skulle logga in på blogg.se så var det resespecial & jag fastnade något otroligt för en blogg..
http://matanana.blogg.se/

Jag blir tårögd när jag läser om barnen. Jag fixar inte sånt. Jag tycker det är så jävla hemskt så det är sjukt och jag hade gärna velat hjälpa till med någonting..


Hur kan man ens komma på tanken att vilja dränka en liten flicka på 1,5 år så att hon får men för livet???


Eller överge en liten kille på en åker och man vet ingenting om vad han har varit med om??

Världen är grym och ibland vill jag nog inte ens veta vad som händer runt om i världen.. Jag tror jag hade blivit galen då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu