Inte vilken måndag som helst

är det imorgon..

Utan en måndag med en helt ny termin och ny skolstart för de flesta av barnen.. De flesta känner nog en stor besvikelse att sommarlovet nu är till ända och att det dröjer väldigt länge till nästa sommarlov är här.. Men för mig förstår ni nog att jag har gått och längtat till just denna tiden i ungefär 3,5 år nu och det ska bli väldigt roligt att få starta upp en ny termin och få lära känna nya elever.. Helst av så skulle jag vilja...

Det ska iallafall bli super roligt och imorgon händer också någonting som jag får veta som berör framtiden rätt rejält.. Så vi får väl bara hålla alla tummar och tår vi har antar jag..

Nu önskar jag er en fortsatt mysig söndagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu