Jobbmys vid vattnet

Idag när jag började jobba var det bara att slänga i sig lite lunch och sen begav vi oss till sjön för lite sol & bad. Träffade även en vän där som var och mös med sina barn :) Hur mysigt som helst.. Solade och badade lite och snackade och hade allmänt mysigt tillsammans med både barn och personal på jobbet..

Bättre dag än så här kan man minsann inte önska sig på jobbet.. Helt sjukt alltså vilket bra jobb man kan ha ibland ;) Jag älskar att, jag älskar att, jag älskar att..

Nya rektorn var och hälsade på idag med. Så nu fick man sig ett ansikte på henne med. Alltid trevligt. Jag skulle tro att det blir kanon bra... Framtidsplaner like hell har jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu