Käälmar

I torsdags gjorde vi stek och Sandra & Stoffe kom på besök.. Åt någon ny efterrätt som J hade gjort. Brödpudding?! Inte min favorit men godare än vad jag hade trott :p

Igår var det äntligen fredag och jag började sent.. Hade en härlig och lugn dag på jobbet och skickade hem de andra tjejerna lite tidigare för att ta helg ;) Snäll man är ibland.. :)

Idag blir det Kalmar med syster! ♥ Det va länge sedan vi hittade på någonting tillsammans, bara vi två så det ska bli super mysigt och jag känner att jag verkligen behöver träffa henne.. Allting är konstigt nu och man ta så mycket för givet. Egentligen har man ju det rätt bra, det gäller bara att inse det och se det positiva i allt. Hur nu det ska kunna gå till:/

Jag önskar iallafall alla en trevlig och mysig helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu