Lördag

tog en lite runda på stan med en gammal pluggkompis idag. Alltid lika trevligt har vi.. Dock blev det en väldigt kort runda eftersom jag hade en del att göra här hemma..

Har storstädat, färgat håret, garnerat smörgåstårtor osv.. Plockat en massa.. Det vill säga att jag inte har planerat något idag inför skolan och det innebär att jag har allting tills imorgon ;/

Har handlat nya påslakanset och lakan också btw.. Det behövdes. Fasen vad dyrt det är med nytt sånt. Tur att man inte köper det varje månad..

Ikväll ska vi fira J som fyller imorgon med SMÖRGÅSTÅRTA... Jag är hungrig & jag längtar ;) haha.. Får väl bli en och annan drink också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu