Nu sätts det igång

Nu kan jag tala om att grejerna sätts igång och jag kommer ha väldigt mycket för mig de kommande veckorna.. Helt fullbokad kommer jag vara..

Möte på jobbet ikväll så det har verkligen blivit en lång dag idag.. Imorgon är jag i skolan och ska ha ett so pass med fyrorna och jag vet ingenting om vilka böcker de använder eller vad de har gått igenom innan. Så det gäller att vara väl förberedd imorgon... Upp tidigt imorgon och förbereda allting och föra över på usb så jag kan ta och skriva ut det i skolan..

Nu har jag fixat det mesta iallafall så vi får väl se hur det går imorgon.. Jag ser fram emot detta och detta ska bli så spännande alltså.. Nehe, snart sängen för min del alltså.. Har hänt så mycket på jobbet idag och det är ju kaos med allting så det känns ju att man är trött på kvällarna nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu