Ordnar upp sig.

Nu börjar det rätta till sig men inte riktigt som jag hade hoppats på. Men visst det blir nog bättre än innan iallafall och vad det var tänkt..

Så jag tror att detta kan bli ett rätt bra läsår iallafall.

Behöver jag berätta att jag trivs som fisken i vattnet i skolan och det är bara såååå roligt.. Jag förstår inte att det kan vara sådan skillnad. Helt otroligt faktiskt. Jag känner mig hemma i skolan! De som arbetar i skolan som blir arbetslaget är också väldigt trevliga och tillmötesgående. Världen är bra liten dock ;) Det kom fram att båda två visste vem jag var och och jag visste också vilka dom var..


Vår soffa hemma just nu.. Roligt va?:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu