Rörigt är bara förnamnet

shit det har verkligen varit rörigt idag med schema och annat och jag håller tummarna och ber innerligt att det kommer bli så som det verkligen blivit bestämt idag. Det hade varit så jäkla bra och skönt för min del.. Visst, det är klart att jag förstå andra men man måste ju framförallt tänka på verksamhetens bästa. Det ska också gå att genomföra i praktiken..

Usch, vad jag babblar på. Handlar mest om jobbet nu för tiden. Men det är ju där man spendera den mesta av tiden så varför inte?:p God middag idag som alltid ♥

Det var väldigt mulet i förmiddags men nu tittar minsann solen förbi.. Jag ska gräva ner mig i lite böcker just nu och känna att jag är lite förberedd iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu