Sailethelgen & bingolotto

Kvällen igår var verkligen super trevlig.. Vi tog bussen in till stan och hade en väldigt speciell busschaufför också :p Sailet var dock ingen höjdare alls och helt dött där.. Så vi intog Statt istället ett par stycken :) Där hände också en del på väldigt kort tid.. Ja, herregud vilka människor det finns :p

Träffade också ett par tjejer ute som alltid är lika trevligt att se..

Idag har det inte hänt många knop här hemma vill jag lova. Riktig slappesöndag som det ska vara. Var ute en liten runda för att få lite luft innan bara.. Mys :) Ätit stekt fläsk & löksås. Det var riktigt länge sedan nu.. Städat undan allting efter igår och inväntar nya gäster för kvällen..

Det blir bingolotto start med ett par vänner & jag ska bjuda på lite vaniljbullar som jag bakade i veckan tänkte jag! Önskar alla ett trevligt avslut på denna helg och ser fram emot imorgon då jag äntligen börjar jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu