Slut i knoppen

Usch.. Mycket att ta in idag och mycket som hänt...

Imorse var jag hos tandläkarn för lite besök och sedan fixade jag och donade här hemma tills jag skulle bege mig till jobbet.. Haft samtal med rektorn idag igen och en mycket händelserik dag..

Slängde i mig lite att äta när jag kom hem för att sedan bege oss till Ronneby för lite hemligt besök.. Där blev vi kvar i 1,5 timme och i slutet var det nästan så att det blev lite för mycket.. Men trevligt var det ;) En massa nya saker att ta in och komma ihåg..

Jag är så trött så jag somnar nog vilken sekund här i soffan.. Imorgon är det redan onsdag och veckan fortsätter med stormsteg.. Jag är så glad att jag har ett jobb att gå till.. Jag är lycklig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu