Snart fredag

Nu är jag redan hemma ifrån jobbet :) Så blir det när man öppnar vid 6 ;) Ganska skönt ändå :) Jag hade dock kunnat stanna lite längre idag kände jag.. Hade så underbart roligt med en massa spel & lek...

Igår skulle det varit lite av en tjejfest/kväll men det sket sig då jag höll på att somna i soffan när jag kom hem ifrån jobbet så jag skippade helt enkelt detta och tog en kväll på soffan. Mycket för att jag skulle upp vid 5 idag också..



På måndag börjar riktiga fritids och en massa nya inskolningar och en massa annat spännande! Det ska bli så jäkla roligt och jag ser verkligen fram emot detta! Man måste ju liksom ha roligt på jobbet ;)

Snart börjar plugget också. Så man får väl se om man orkar med det ;) Det är bara att kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu