Uppladdning & mitt mål


Vårt kylskåp just nu...

Dagen har bjudit på jobb.. Skolan imorse vilket var helt underbart. Jag vill vara där mer, det är ju så roligt att planera och fixa allting själv ;) Varit på "storfritids" idag med och har varit ute på en promenad bort till lekparken.. Jag har en hel massa att göra i helgen och en hel del planering inför vad som komma skall.. Måste få till detta så jag kan börja plugga med mitt eget för jag måste iallafall klara av något av det. Det är mitt mål! Eller mitt mål är ju egentligen att fixa båda två, men man vet aldrig. Just nu har det varit mycket och man orkar ju tyvärr inte hur mycket som helst..

Men det finns ju alltid prioriteringar här i livet & det är detta jag prioritera allra mest och sedan får allting annat komma i andra hand just nu.. Så får det bli ibland.

Jag har så mycket jag vill ändra på och förbättra men ibland går det inte alltid som planerat eller så går det bara inte att genomföra på grund av andra omständigheter.. Nog om detta..

Ikväll har vi handlat lite till smörgåstårtorna och är precis färdiga med att göra röran till dom, så nu står de i kylen i väntan på garnering imorrn.. Just för att fira J:s födelsedag imorgon, men han fyller ju på söndag..

Nu blir det soffan denna fredagkväll och lite planering för kommande veckan kanske?! Men innan dess, hänga upp andra maskinen tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu