Visning

har varit på lite husvisning igen i dagarna.. En massa hus ute till försäljning. Dock en aning dyra tycker vi :p

Igår kollade vi på ett super fint. Bra läge och nyrenoverat men dock lite för litet för vår smak. Idag kollade vi på ett annat som hade ett mycket bättre läge, mycket större och mer möjligheter.. Utgångspriset var därmed också mycket högre och det var också mycket att göra inne i huset. Kanske ta 10-15 år innan man är helt färdig med det man vill. Dessutom var det en del fukt i det också och för dom pengarna är det absolut inte värt det.. Har ju däremot fastnat för ett annat hus. Så vi får helt enkelt se. Det är ju bara roligt att gå på visningar. Jämföra, planera och struktuera :)

Sista veckan på detta ställe med dessa tjejer, jag kommer sakna dem. Vi har roligt tillsammans ;) Idag kom tjejen jag ska jobba med sen också dock precis när jag skulle sluta..

Jag åkte hem till Elin en liten runda efter jobbet. Lånade en ny säsong av desperate & fikade lite. Tack så mycket min fina vän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu