17 december och Usa mönster

igår blev en lång dag på jobbet och sedan blev det fredagsmys och slapp här hemma..

Idag har vi jobbat och sedan blev det en vända på stan med Sofie.. Var en himla massa folk ute på stan idag så det var nästan jobbigt att gå där :p Det blev en Usa kofta på gina och ett usa linne, detta också på gina.. Jag har fått dille på usa mönstrena nu :P De hade fått in ett par väldigt snygga usa jeans också men fickorna var lite för högt upp för min smak :/



Sedan blev det lunch uppe på Åhlens tillsammans.. Nu har jag precis kommit hem. Antingen blir det att umgås med syrran och en sväng till mormor och morfar eller äta på kina med Jim, Lasse och svärmor. Eller hinner man kanske med båda?! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Detta är ju något för dig då :)

http://www.blocket.se/blekinge/Snygg_vintage_koffert__perfekt_som_julklapp_37786865.htm?ca=22&w=1

2011-12-17 @ 17:01:59
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: josse.

sådana finns på jysk nu har jag sett med usa flaggan. Dock är detta ju Englandsflaggan Sandra ;p hehe..

2011-12-17 @ 17:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu