2:a advent.


En väldigt skön och fin helg börjar gå emot sitt slut..

Idag har vi bytt till vinterdäcken, vilket vi inte har hunnit tidigare.. Vi har städat och jag har pluggat men nu såg jag att jag har råkat stänga ner detta utan att spara vilket är väldigt drygt. Hade dock bara skrivit en halv sida men det är ändå drygt att börja om från början ju :/

Sandra & Stoffe har varit här på pizzabuffé. Blev en massa pizza över dock.. Resespecial på bingolotto men ingen vinst som vanligt.

Imorgon är det ännu en jobbvecka som sätter igång jag hoppas minsann att den blir lugn och mysig.. Jag ska försöka hinna med lite julklappar i veckan också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu