Annandag jul

Julen är snart över och den passerade lika fort som den kom..

Det blev en trevlig kväll igår här hemma och vi spelade spel och hade riktigt skoj med ett härligt gäng! Två filurer blev dock väldigt trötta och lämnade oss lite väl tidigt tyckte vi andra.. Vi fixade sen skjuts in till staun för att gå ut på självaste juldagen vilket jag inte har gjort på väldigt väldigt länge.. Det blev bara tre stycken kvar som tillslut intog staden.. Fullt på statt så därför tog vi oss en vända till Nivå, där jag heller aldrig varit på väldigt länge.. Mycket mysigt var det och jag tror att jag ska gå dit fler gånger.. Det är så mycket fräschare där och väldigt mycket mysigare än på andra ställen i stan.. Åkte buss hem och det var en väldigt rolig bussresa vi hade! ;p

Jag och Lasse skrattade åt J som trodde han var 18 och bodde i Grönadal i ett gult hus.. När jag frågade hur gammal hans lilla syster var så svarade han 15 :p Vi hade så roligt åt honom och trodde först att han skojade.. Men han skulle prompt av bussen så fort som möjligt så att någon kunde hämta honom så han fick komma hem till det gula huset.. Idag har han inget minne utav någonting! ;) Det är tur att man kan skratta och ha lite kul åt honom ibland! ;)

Vi började dagen med en massa tvätt och J var halvt död så jag har tagit hand om honom idag! :) Fortsatte med att städa och plocka undan, dammsuga, duscha och diska.. Åkte in till stan en runda för att se om jag kunde hitta någonting på rean men det var väldigt dåligt.. Det blev lite underkläder endast men tur är väl det. Jag som behöver spara! :) Fikade en runda med mammi och Peter på Lennarts en liten runda innan det var dags för hemfärd..

Ikväll ska jag se Victoria´s secret fashion show & vara onyttig! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu