Drömmer mig bort









Just nu är jag inne på en massa resebolag och drömmer mig bort... Men drömma kan man ju alltid göra..
Snart ska även jag ta lite semester var det tänkt.. Fy, vad jag längtar.. Men jag hoppas att vi kan boka in någonting snart. Det är så mycket jag vill göra just nu, som vanligt så rinner tiden ifatt en och man hinner inte alltid med det man ska helt enkelt..

Jag har haft en sjuhelsikes dag på jobbet.. Man undrar ibland vad det är för ställe jag har hamnat på?:p Inte en lugn stund och det går ju inte att vända sig om i 2 sekunder för då händer det något riktigt allvarligt.. Ja, vad ska man göra med dem egentligen? Ikväll har jag tagit en väldigt varm och lång dusch. Nu måste jag väl försöka ta tag i skolarbetet och sedan ska jag även fixa ett prov tills på fredag.. Så det är väl bara att sätta igång och gå ur min lilla dröm om alla resor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu