Julfrukost, julstress och julgodis

Åt en mysig julfrukost hemma hos Elin och barnen idag och de hade fått det så fint i huset de har byggt om.. Skit snyggt blev det verkligen och lille Loke är så söt.. Man blir inte annat än sugen när man är där ;)

Sedan åkte jag in till stan och trängdes med alla andra som är ute i sista minuten och träffade en hel hög med människor jag känner och önskade god jul till.. Varför är alla ute i sista minuten undrar jag?:p

Jag hann även få till en klippning mitt i all julstress.. Varit inne på leksakshuset och maxi en bra stund också.. Nu står jag och stressar med julgodisbak och nu ska vi strax sticka och hämta Hulda, handla och hämta mat innan vi åker bort mot Sandra & Fluffe för uppesittarkvällen :) Nu ska jag göra mig redo.. Pusss & kram till er och en underbar kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu