Julklapparna

är nu äntligen fixade. Känns skönt att ha det färdigt. Jag tror att jag har fått med de flesta ;p hehe..

Det känns lite bättre nu faktiskt.. Det börjar ordnar upp sig. Jag tror att det går bra nu! Vi får väl se hur det blir under morgondagen.. Det ska bli spännande faktiskt. Hur ska jag lösa att ha en lektion på 90 minuter med 5 stycken som ska göra vanligt prov, en som ska göra muntligt prov medan jag ska ha lektion med de övriga 8 eleverna? Hum. Jag måste dela upp detta på något sätt så att jag får ihop alla samtidigt. Det kommer bli klurigt men jag tror att jag kommer få ihop det. Sedan blir det teater för hela skolan.. Imorgon blir en händelserik dag och jag ska dessutom försöka få ihop ett möte med min chef också! Men nu ska jag iallafall ta kväll i soffan och snart slår vi på en film! Jullotta på Liseberg är nu också påslagen.. Mysfaktor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu