Julklappsinslagning


I förmiddags var jag inne i stan och köpte en hel massa julkappar. Jag har typ suttit hela kvällen med detta :p Men det är mysigt och roligt :) Jag har också skrivit lite julkort. Börjar ju också bli hög tid på dessa :p Känns skönt att jag har många julklappar färdiga iallafall redan nu..

Imorgon har jag också en del att göra så jag hoppas att jag ska kunna fixa detta under förmiddagen innan jag börjar jobba..

Snart börjar kär & galen och det ska jag se, likaså desperate avsnittet som går ikväll har jag inte sett. Det har ju inte kommit ut så ska se om jag kanske hinner kika lite på detta också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu