Julledighet & julklapp

Nu är tom jag också lite julledig.. Ända tills på tisdag :) Det ska faktiskt bli skönt och jag lovar att jag har massor att stå i som vanligt:p

Jag är lite ledsen för att det inte gick som jag ville:/ Men det är bara att fortsätta helt enkelt.. Inte ge upp, tänk positivt ;p

Jag längtar efter att få läsa en vanlig bok, en bok som inte ha med jobbet eller pluggandet att göra.. Idag stod det en kartong i personalrummet med en massa böcker.. Vi fick välja varsin och jag valde: Paganinikontraktet av Lars Kepler.. En kriminalroman.. Det skulle vara spännande att faktiskt bara lägga sig och läsa en vanlig bok.. Men just nu har jag en massa annat på gång. Inte bara plugg utan en massa planering för skolan. Denna termin har vi blivit tilldelade KLIV-projketet.. Så schemat kommer nu läggas om för tionde gången skulle jag tro :p Detta ska bli jätte spännande och nu gäller det att kolla in det centrala innehållet för musik, bild, svenska och so försöka hitta gemensamma nämnare för allihopa så vi kan utgå ifrån detta när vi planera upp det.. Mycket på gång och mycket planering.. Vart ska jag ta allt ifrån?

Får försöka att göra det bästa av det helt enkelt.. Hoppas att detta blir bra iallafall. Dan före dan före dopparedagen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu