Ledighet

Nu är jag ledig ett par dagar till och det känns härligt.. Första gången på väldigt många år som jag är ledig så här någon dag innan nyår och över nyår också för den delen..

Igår kom Sandra & Fluffe hit för Miljonbingo och middag.. Det blev bakad potatis vilket var väldigt länge sedan vi åt.. Ingen vinst som vanligt men det var trevligt ändå! 

Idag har jag bara slappat och läst min bok som jag har kommit in och är så förbaskat bra.. Jag tänkte att jag skulle ta tag i den årliga årsresumén också.. Kanske dela upp den i olika omgångar eftersom det kommer bli en del att skriva.. :p

Nu önskar jag er en trevlig kväll och jag ska återgå till min bok! ;)

Kommentarer
Postat av: Emmie

Kikar in och passar på att önskar dig ett riktigt gott slut på 2011 och ett Gott Nytt År 2012! ♥

2011-12-31 @ 01:27:28
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu