Scones mys

Lördag förmiddag och vi har bakat scones till frukost med ägg och thé :) Myslördag med andra ord..

Igår var jag helt slut. Kom hem ifrån jobbet lagom när strömmen gick i hela Nättraby och allt blev väldigt svart :p Bestämde med ett par vänner att det fick bli Kinabuffé istället och sedan hängde även Pär, Tesse och barnen med.. Hur gott som helst och en trevlig kväll :) När vi kom igen hade strömmen återfunnit sig :)

Jag somnade på soffan helt utmattad och slut efter en hård vecka ;p Känns skönt att bara kunna ligga och dra sig i sängen och mysa ner sig :) Idag ska jag försöka dra mig ner till gymmet, rätta SO proven som eleverna gjorde igår  samt plugga mina egna uppgifter som jag inte hann förra helgen så det måste jag ta tag i.. T ringde också och ville att jag skulle hjälpa henne och julpynta. Så vi får se om jag dra mig ut där en sväng också! :)


Önskar er en trevlig lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu