svårt att bestämma sig

som vanligt så velar jag fram och tillbaks och har ångest för minsta lilla..:p

Jag måste lära mig att bara bestämma mig för saker och sen är det så och sedan få ta konsekvenserna av det. Men jag ska alltid vända upp och ner på allting och sen blir jag helt förstörd om det nu skulle hända osv.. Ibland behöver man göra något oplanerat också också..

har varit och handlat och nu väntar vi på att Sandra & Stoffe ska komma.. Jag ska in i duschen så fort som möjligt och sen måste jag hinna baka en sak med.. ;) Hörs senare.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu