Torsdagsmys

jobbat med vikarie idag eftersom R är sjuk men det har gått bra det också, super bra egentligen :) Vi har haft jätte roligt.. Dock var det ju verkligen kallt ute idag. Måste ta med mig mina utebyxor. Glömmer dom vareviga dag:p Min pärm är försvunnen och jag kommer verkligen inte ihåg vart jag har lagt den ;/ Måste alltså leta efter denna imorgon.. Den är väldigt viktig och jag har all närvaron där i också ju ;/ Den måste alltså hittas..


Ett viktigt och bra ordspråk!

Imorgon är jag i skolan tillsammans med fyrorna och ha SO lektion samt lite nutidsorientering för att sedan samlas med fritids, ta bussen in till stan för att gå marinmuseumet och bowla med båda lilla och stora fritids.. Det ska bli riktigt kul och det ska nog gå bra det också! :) Vi har med oss ett par föräldrar också som kan hjälpa till ifall det skulle va så! ;)

Ikväll har vi ätit koldolmar och potatis. Hur gott som helst.. En maträtt vi har alldeles för sällan.. Nu önskar jag er en trevlig kväll för nu ska jag packa ihop mig lite så att jag har allting klart tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu