Första dagen!

Första dagen på praktiken idag!! Det har varit mycket intressant och roligt och jag ser verkligen fram emot dessa veckor! Jag hoppas att jag ska lära mig så mycket så att jag känner att jag fixar det som färdig lärare sedan ;))

Jag verkar ha fått en underbart go handledare också & det spelar väldigt stor roll!

Kärlek!

Idag blir dock en lite jobbig dag då jag ska upp till Kalmar också och ha seminariet som jag missade. Kommer dock kännas väldigt skönt när jag väl är hemma igen ;p

Informationen för våra handledare var första dagen för oss studenter att komma ut.? Hur tänker högskolan då? Noll framförhållning verkligen.. Uppsamlingsheat för sem 1 samma tid för sem 2..? Ännu värre ;p Det ska bli skönt när man väl är färdig faktiskt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu