Fredag & helgmys

Faasen vad gott att det är fredag & heeelgmys!! Faasen vad gott att man nästan har en vecka ledigt ;) Ja, eller ledigt och ledigt.. Det är ju en massa plugg ändå.. Dock på hemmaplan.


Kom från praktiken sent idag då vi snackade lite inför mötet med min handledare som kommer direkt på måndagen efter lovet..

Denna veckan blir det nog inget jobb för mig skulle jag gissa på eftersom jag har en massa att plugga på.. Jag vill träffa syster & familjen plus vänner och framför allt TRÄNA!!!

Jag har planerat att jag ska ha några riktigt sköna men effektiva dagar.. På fredag ska jag upp till Kalmar för att ha seminarie så man måste ju vara inläst på doktorsavhandlingar/licentialavhandlingar eller hur det stavas;p

Ikväll har vi spenderat kvällen hos Pär & Tesse med familj.. Killarna var i garaget medans vi spelade kort, drack thé och åt glass! Väldigt gott måste jag säga! Tack för en super trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu