Gamla elever

Dagen på praktiken idag har gått väldans snabbt..

Innan jag visste ordet av det så var jag hemma igen!! Jag måste säga att det här är väldigt intressant och spännande!!

Jag träffade "mina" gamla elever i matsalen idag & det är ju alltid lika roligt & mysigt! Dom kände igen mig efter 3 år och frågade en massa.. Jag har ju inte hälsat på dom någonting sådär heller.. Helt underbart roligt är det! ;)

Jag är dock lite lätt förvirrad vad fasen jag ska göra för uppgift under praktiken denna gången. Det är svårt att bestämma sig och vad som blir bäst och fungerar bäst, det finns ju så mycket att välja på också! ;/

Har kollat lite information om mitt kommande examensarbete med & är lätt förvirrad där också! ;p Ja, det finns verkligen hur mycket som helst man skulle vilja titta närmare på! Har suttit hela dagen med detta ungefär. Ätit god mat, tvättat och kollat film med sambon har också hunnits med!

Nu ska försöka få ihop något frågeformulär till eleverna också som jag ska använda till uppgiften! Dags att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu