Grillning..

ikväll blir det bingolottokväll med Sandra & Feffe.. Hoppas att vi vinner en bil denna gången eftersom det är bilspecial! ;)

Jag gick en långprommis innan ut till Pär & Tesse där det blev korvgrillning ute i trädgården.. Härligt med grillning & nu kanske tillochmed våren är på väg.. Hoppas kan man väl alltid göra liksom!!

Killarna gick ut i garaget och jag & Tesse har spelat Gin någonting :p Kommer inte på vad det heter. Krångligt som tusan är det iallafall men roligt..

Imorgon är det lång dag på praktiken & möte med lärare och rektor.. Det ser vi fram emot som tusan ;) Dock har jag en hel del att fixa nu denna veckan också.. Jag ska sätta igång eleverna med istiden och har ingen aning riktigt vad eller hur jag ska börja. Är det någon som har ett förslag så hojta gärna till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu