Hemkommen en fredagskväll

Nu är man hemma efter en lång dag!! Grupparbete följt av seminarie men det gick nog ganska bra tror jag!! Har massor att göra inför måndag som jag har lagt åt sidan under lovet då jag har pluggat på allting annat känns det som;p

Jag åkte direkt ut till Pär & Jim sen kom Tesse och barnen.. Nu börjar också listerna på bilen komma dit.. Helt underbart snyggt blir det! ;) Vi åkte och handlade till den kommande middagen, Hugo ville inte ha skräpmat så han bestämde kyckling i curry med ris och god sallas plus vitlöksbröd! :) Mycket godare för magen än en massa skräpmat tycker jag också! ;) Så det tackade vi inte nej till.. Sen kollade jag & Hugo på en väldigt bra film.. Tomtetass ;)


En fin film som verkligen berör en!

Nu är man hemma. Druckit en kopp thé, tänt en massa ljus och slängt sig på soffan! ;) Livet är bra härligt ibland! Fredagsmys blir det här hemma till tusen.. Kanske få in något plugg med för jag är faktiskt lite sugen på att göra klart det! ;p hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu