i väntan på kroppkakor

sitter just nu och väntar på att jag ska köra & hämta sambon för kroppkakemiddag hos svärmor!! Det ska bli väldans gott & det var inte en dag för sent faktiskt! ;) hehe!

Första veckan har redan gått på praktiken och vad ska man säga?? Ja, herregud! Full rulle & ingen vila här inte.. En massa har jag att planera & stå i.. Dessutom måste jag hinna med att göra mitt eget plugg. Jag kan lätt säga att jag har att göra hela helgen typ.. Men det är bara roligt faktiskt ;)

Det är ju verkligen detta jag lever för & längtar till ;) Så detta ska bli väldigt roligt! ;) Jag måste verkligen lägga in mitt eget i helgen också!! :p

Snart snart ska jag bege mig. Men innan dess ska jag kolla igenom lite böcker osv :) Ha en härlig fredag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu