Kan inte röra mig

Idag kan jag fasiken inte röra mig.. Det är liksom jobbigt att lyfta pennan idag :p

Dagen gick bra och jag var hemma innan jag ens kom till skolan tyckte jag.. Körde hem 3 små snälla killar idag med :) Just nu värmer jag mig med lite thé eftersom det håller på att snöa ute för fullt.. Fy tusan säger jag bara.. All snö höll ju verkligen på att försvinna nu och sen kommer det mer?

När tom barnen säger att det räcker med snö liksom så tycker man att det borde räcka..

Nu ska vi åka ut till Grönadal till farbror Pär & snälla Tesse med barn.. Killarna ska jobba med bilen och tjejerna ska ha kortspelskväll kväll.. Tydligen blev vi bjudna på middag också. Det tackar man inte nej till ;) Lyx ska vi alltså ha ikväll! ;)

Hoppas ni får en mysig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu