Klass 9A

Kollade precis på klass 9A på svtplay... Alltså seriöst varför finns det sådana lärare..??

- "Varför har du blivit lärare?"
- "Ja du, det kan jag också fråga mig själv ibland."


Då kan man ju seriöst undra varför hon ens har valt det...? Inte ens behörig till ämnena som hon undervisar i...

Sen ska vi ju inte bara tala om rektorn...? Varför är man inte engagerad i vad läraren gör och hur det går under lektionspassen.. Nej, då vill hon inte störa? Hur fasen tänker man då??? Pedagogerna får säga till rektorn hur man ska göra för hon verkar uppenbarligen inte veta detta...


Jag var bara tvungen att skriva av mig lite för man blir så jäkla sur över sådant här.. Det handlar om barnens framtid som dom sätter på spel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu