Melodifestivalen

var hemma i eftermiddags efter lite god mat hemma hos mormor & morfar och lite ompyssling! ;) Väldigt trevligt hade vi! :)

Jag har suttit med plugget sedan jag kom hem och det känns väldigt väldigt skönt och jag ligger nu i fas med allting.. Jag tänkte att jag skulle försöka ta igen så mycket som det bara går så att jag koncentrera mig endast på lektionerna sedan samt rapporten som ska vara klar direkt efter praktiken!!

Jag läser ju en kurs vid sidan om med så det är lite att hålla reda på just nu! Men jag tror jag ska fixa det :) Huvudsaken är ju att det superroligt ;)

Här är jag & min fina man i Egypten! ♥

Ikväll blir det lite mys med melodifestivalen och kanske en film för nu har jag varit duktig för idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu