Nättrabyskolan växer

Idag innebar en ny dag på praktiken med en massa saker som händer & sker..

Jag verkligen älskar det & skulle aldrig palla med ett arbete där det inte händer någonting runt omkring en. Jag skulle få panik :p Det är nya utmaningar varje dag som går!

En av arbetskollegorna ska iväg till Thailand imorgon.. Inte alls avundsjuk. Två av eleverna ska till Thailand på torsdag.. Inte alls avundsjuk ;p

Det blev inget möte med rektorn utan arbetslagsmöte istället.. Ätit kladdkaka & gotte ;) Väldigt intressant möte.. Nättrabyskolan växer & växer & det är verkligen helgrymt ;)

Började lite smått med mitt "projekt" idag & det är verkligen hur spännande som helst!! Det ska bli intressant att följa detta! Gjorde dessutom en superbra läsförståelse med dom idag som var väldigt spännande att se hur de löste detta!! Jag ska kolla på detta nu ikväll! :)

Istiden ska planeras. Är dock inte helt säker på hur jag vill göra med detta ännu!! Behöver jag säga mer? Jag stormtrivs redan! ;) Nättrabyskolan is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu