Ny vecka igen...

Ännu en ny vecka har påbörjats. Denna dagen har varit helt fullspäckad vill jag lova.. Första dagen efter lovet! Många som kom tillbaks från Thailand men även Sälen,  Fjällen osv..

Besök av min seminarieledare har också hunnit med. Planering för imorgon och onsdag plus läsning av måndagsböcker. Möte med arbetslaget och planering för de kommande dagarna. Jag har också hunnit med att fynda tre böcker på bokrean.. Astrid Lindgren böcker!!

Stack hem & bytte om för att träna ett pass med Camilla. Nyduschad och färdigäten sitter man nu här! Tänkte försöka att planera matten och istiden för att sedan försöka hinna med ett BB avsnitt vid 22 om jag orkar hålla mig vaken! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu