plaanering

Det är mycket som händer & sker nu.. Satt och snackade lite idag med en person och det känns väldigt bra.. Väldigt bra.. Inte ännu men mycket snart hoppas jag!!

Istiden gick bra.. Men varför tar allting ALLTID längre tid än vad man planerar? Det är bra konstigt alltså.. Jag hade bakat chokladmuffins och hade med mig idag till mötet vi hade! ;)

Ikväll funderar jag starkt på att träna! ;p Man blir ju så mycket piggare av att göra det så jag tror jag ska testa det! ;) Sen har jag en del matteböcker som ska rättas också!! :p Pussss & kraaam


Min lilla fis i värmen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu